9. mai 2014

Inspirasjon til konfirmasjons antrekk!

Hi Lovelies!

Konfirmasjon sesongen har begynt og det kan være vanskelig å finne ut hva man skal ha på seg, det synes i hvert fall jeg. På Zalando nettside har de viet en hel side viet til konfirmasjons klær, som du kan se her. Det blir ikke enklere enn det! Jeg tenkte at det sikkert er flere enn meg som ikke vet hva de skal ha på meg, så jeg lagde disse kollasjene med klær man kan bruke i konfirmasjon. Jeg liker spesielt kjolen fra Samsøe&Samsøe.  Jeg håper dette hjelper < 3



Flotte sko 

Vakre kjoler

PS: Zalando har gratis frakt og retur + 30 dagers åpent kjøp og de har 2-6 dagers leveringstid

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips! Dette hjalp virkelig < 3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, hyggelig å kunne hjelpe :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3