1. mai 2014

Konkurranse: vinn festivalpass + camping til Hovefestivalen 2014

Hi Lovelies!


I samarbeid med Hovefestivalen skal jeg i år også dele ut to festivalpass (inkl camping) til en av mine lesere! Jeg var på Hovefestivalen i 2012 med søsteren min og jeg har mange fine minner derifra. Det er veldig en kul festival! Noen av de beste minnene mine var da jeg gjorde intervjuer, da vi så Lana Del Ray, Wiz Khalifa og Ed Sheeran og da vi bare gikk rundt og spiste god mat og hang på festivalområde. 

Hovefestivalen er fra 28. juni til 3. juli i år. Les mer om festivalen og alle de kule artistene som kommer her.


Det eneste du trenger å gjøre for å delta er å fortelle meg hvilken artist du gleder deg mest til å se under festivalen. Listen over artister som kommer finner du  her. Jeg er selv usikker på om jeg skal festivalen i år, men hvis jeg drar kommer jeg definitivt til å se ImagineDragons, Azealia Banks, Disclosure, Ellie Goulding, Naughty Boy London,, Banks & Savant

Send svar til chibailey@hotmail.com med navn og adresse. Merk mailen med emne "Hovefestivalen 2014". 


PS: Festivalcampen er kun åpen for personer som er 18 år og oppover. Det er nye regler i år, før var det 16.

Obs: I reglene står det
5.1.3 " Arrangøren dekker ikke utlegg deltakerne måtte ha i forbindelse med en eventuell gevinst.”

Konkurransen avsluttes 17. Mai

foto: Hovefestivalen

1 kommentar:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3