10. aug. 2013

Øya-fjez dag 3

Random festivalfolk.

 Linnea 
Oslo
Vil helst se på Øya: James Blake og Tønes
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg vet ikke.

 Kjetil
Oslo
Vil helst se på Øya: Bendik Brænne og Nils Bech 
Vil helst IKKE se på Øya: Black Debbath

Else
Oslo
Vil helst se på Øya:  Jeg vet ikke. Er en festival-follower.
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg vet ikke. Er en festival-follower.

Ida 
Rælingen
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar, men jeg var fyllesyk så fikk ikke sett han :(
Vil helst IKKE se på Øya: Jo roligere jo verre! Jeg er jo sprudlende på festival og orker ikke rolig opplegg, det kan jeg gjøre hjemme. 

 Sigrid
Oslo
Vil helst se på Øya:  Mø
Vil helst IKKE se på Øya: Alt er bra.

Pia
Dnb
Vil helst se på Øya: Kraftverk
Vil helst IKKE se på Øya: Liker alle.

Erlend
Bærum
Vil helst se på Øya: James Blake
Vil helst IKKE se på Øya: Aner ikke, er ikke så oppdatert. 

 Ilmi
Oslo
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar, Disclosure, Wu-Tang Clan og Rodriguez
Vil helst IKKE se på Øya: Sandra Kolstad

Stine
Molde
Vil helst se på Øya: Linnea (Myhre) 
Vil helst IKKE se på Øya: Motejournalister og folk som er sure.

 Daniel 
Oslo
Vil helst se på Øya: Kraftverk og Fagernes Yacht Klubb (Øyanatt) 
Vil helst IKKE se på Øya: Rodriguez

Solveig
Oslo
Vil helst se på Øya: James Blake, Nils Bech
Vil helst IKKE se på Øya:  Rodriguez! 

 Henning 
Oslo
Vil helst se på Øya: Kraftverk
Vil helst IKKE se på Øya: Slayer

Kristin
Oslo
Vil helst se på Øya: Disclosure
Vil helst IKKE se på Øya: Black Debbath

( fra venstre) Emma
Bergen
Vil helst se på Øya: Unknown Mortal Orchestra
Vil helst IKKE se på Øya: Slayer

Mats
Stavanger
Vil helst se på Øya: Slayer
Vil helst IKKE se på Øya: Blood Command

Nikoline
Oslo
Vil helst se på Øya: Slayer, Kendrick Lamar 
Vil helst IKKE se på Øya: Blood Command

JC
Dagligleder Natt&Dag event
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar, Kraftverk, James Blake og Solange
Vil helst IKKE se på Øya: Bloggere som skal stille meg spørsmål, bortsett fra deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3