9. aug. 2013

Øya-fjez dag 2

Random festivalfolk.

Mikhael
Ålesund
Vil helst se på Øya: Wu-Tang Clan, Kendrick Lamar og Ben Zabo 
Vil helst IKKE se på Øya: ?

fra venste Hanne
Trysil
Vil helst se på Øya: Of Monsters and Men
Vil helst IKKE se på Øya: Ingenting       

Marie 
Hamar
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar og Of Monsters and Men
Vil helst IKKE se på Øya: Ingen

fra venstre Goran
Oslo
Vil helst se på Øya: Wu-Tang Clan
Vil helst IKKE se på Øya: Rodriguez

Simen
Moss
Vil helst se på Øya: André Bratten
Vil helst IKKE se på Øya: Folk som lar jeg tråkke på grunn av janteloven. 

Isak
Oslo
Vil helst se på Øya: Danny Brown og Kendrick Lamar
Vil helst IKKE se på Øya: Black Debbath

Espen
Oslo
Vil helst se på Øya: Danny Brown
Vil helst IKKE se på Øya: Er åpen for det meste ;) 

Lwam
Oslo
Vil helst se på Øya: Egentlig Solange, men hun er ikke her så det er nok Kendrick Lamar og Rodriguez
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg vet ikke

Atle
Skien
Vil helst se på Øya: Dreamon
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg vet ikke, er her for å oppdage nye folk. 

Vandad
Oslo
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg vet ikke, jeg vil ikke være en hater

Iselin
Homlia
Vil helst se på Øya: Alle 
Vil helst IKKE se på Øya: Vil se alle! 

Haakon
Oslo
Vil helst se på Øya: Kendrick Lamar
Vil helst IKKE se på Øya: Jeg liker alt

2 kommentarer:

  1. Ha en herlig sommer vakre. Ser ut som du nyter den max :) <3
    Kom til Stavanger på besøk en gang :* digg uteliv og masse kultur :)

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3