27. mai 2013

The Great Gatsby

Hi Lovelies!


Forrige uke var Chinyere og jeg på premiere på filmen The Great Gatsby. Gambit hadde ordnet en pre-film fest hvor world class vinner Jesper Høst serverte nydelige drinker basert på ron Zacapa. Det var også 1920 talls musikk i bakgrunnen for å skape stemning før filmen. The Great Gatsby handler om en tragisk kjærlighetshistorie med vakre Leonardo DiCaprio og Carey Mulligan i hovedrollene. Jeg skal ikke si noe mer om filmen slik at jeg ikke avslører noe for dere andre som ikke har sett den. Følelsen Chinyere og jeg hadde etter filmen var at den var rar og at vi ikke helt skjønte meningen med filmen, for den var litt forvirrende.







Har noen av dere sett filmen? Hva synes dere? 

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg i alle fall til filmen, må få sett den snart!

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3