27. aug. 2012

What I did today

Hi Lovelies!


I dag har jeg gjort tre ting! 
 1. Gjort meg klar til min første forlesning i historie, arkeologi og konservering. Jeg skal ikke lyve er ganske spent og jeg håper bare ikke mine medstudenter irriterer meg ved å stille dumme spørsmål. Jeg hadde min første forelesning i faget Tupac, Hip hop og kulturhistorie forrige uke og folk stilte så mange dumme spørsmål og kom med mange unødvendige kommentarer. 
 2. Jeg var på Tv2 Ettermiddagen på panelet folkets røst og snakket om filmen Kon Tiki. Alt jeg sier uten å avsløre for mye av filmen, er at den er bra. 
 3. Ikke en verdensting, slappet av og så på Real Housewives Of New Jersey. Alt jeg sier er Team Theresa.

Today I’ve done three things.
1. I got ready for my first lecture in history, archeology and conservation tomorrow  
 2. I was at Tv2 Ettermiddagen, where the panel discussed what we thought about the new movie Kon Tiki. I think it’s a good movie.
 3. Just relaxed.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3