28. aug. 2012

Dette gjør jeg nå.

Hi Lovelies!


I dag hadde jeg min første forlesning i historie, arkeologi og konservering. Det var en spennende og morsom forlesning. Det blir interessant å se hva jeg føler om faget etter å ha hatt det i noen uker. Etter forelesningen dro jeg og kjøpte bøker og det er så dyrt! Jeg har ikke kjøpt alle bøkene jeg trenger engang! Jeg savner tiden på videregående, i hvert fall de to siste årene da var bøker gratis. Jeg har nå gått på Universitet i Oslo nå i to uker og har kommet med konklusjonen at jeg holder på å bli voksnen, noe som jeg synes er litt trist. Kunne gjerne vært barn litt lenger for å si det sånn.

Nå skal jeg lese hele The Foundations of Early Modern Europe, til forlesningen i morgen. Heldigvis er boken bare på 200 sider. Jeg har satt på noe Channel Orange i bakgrunnen og er klar for en flott kveld.

Today I had my first lecture in history, archeology and conservation. It was a fun and exciting lecture. After the lecture I went and bought some book and omg books are so expensive. After having gone to University for two weeks I have come to the conclusion that I am becoming an adult and I find that a bit sad. Now I am going to read The Foundations of Early Modern Europe for the lecture tomorrow.

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3