12. jan. 2018

Hudpleie fra Urban Decay!?

Hi Lovelies!
#annonse ( sponsede produkter )

Da jeg først hørte at Urban Decay skulle komme ut med hudpleieprodukter var jeg litt skeptisk, fordi Urban Decay er sykt flinke til å lage sminkeprodukter. Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg var skeptisk fordi Urban Decay har alltid laget fantastiske produkter så hvorfor skulle de slutte nå? Produktene funker og er veldig bra! Jeg fikk tilsendt noen av produktene fra kolleksjonen og de jeg har prøvd er sykt gode. 

Hudpleieproduktene er fordelt i 2 serier, den ene serien Meltdown Makeup Remover inneholder produkter som skal gjøre det effektivt og lett å fjerne sminken. Den andre serien heter Rehab Makeup Prep som inneholder produkter som skal gjøre huden din klar for sminke, sånn at når du påfører det vil produktene legge seg bedre på huden å se finere ut. 

Rehab Makeup Prep | Hot Spring Hydrating Gel 
En herlig fuktgivende gel/krem som du bruker etter at du har renset huden. Hot Spring Hydrating Gel er laget for å forbedre huden sånn at når du sminker deg, så legger produktene seg bedre på huden og ser finere ut. Den har en litt mer vannaktig konsistens som absorberes raskt inn i huden

Rehab Makeup Prep | Pore Refining Peel  
En herlig maske til porene dine, den trekker ut urenhetene dine og gjør at porene ser mindre ut! Noe vi alle vil lol. Den gjør virkelig det den sier og den inneholder blant annet 
sukkerrør-ekstrakt som er med på å eksfoliere, irsk mose lindrer huden og bidrar til cellefornyelse og  sitronbalsam som beroliger huden.


Meltdown Makeup Remover Lip Oil Stick:
Dette var et av produktene jeg var litt skeptisk til, fordi den skal kunne fjerne de fleste leppeprodukter som liquid lipsticks, lett uten at leppene blir såre. Lip Oil Stick funker virkelig, den er effektiv og skånsom mot leppene. Den har blitt et fast produkt i sminkepungen og fjerner leppeproduktene fort uten at det skader leppene. 

Meltdown Makeup Remover Cleansing Oil Stick:
Jeg elsker denne! Dette produktet for er stjernen av kolleksjonen for meg. For det første så lukter den helt fantastisk! For det andre er den kjempebra, den fjerner sminken så utrolig fort. Jeg bruker mye sminke og det er veldig viktig for meg, at når jeg skal fjerne sminken skal det gå fort og være skånsomt mot huden og ikke minst over øyet og under øyet. Cleansing Oil Stick gjør alt dette, den er heller ikke så stor som gjør at den er perfekt å ta med seg på reiser. Jeg likte at var i stick form, det er litt annerledes for en sminkefjerner. Den gjorde det lett å bare påføre det på hele ansiktet. Den fjerner også vannfast sminke, 

Meltdown Makeup Remover |  Dissolving Spray
En god flytende sminkefjerner som fjerner sminken godt og er skånsom mot huden, jeg synes er litt bedre og fjerner sminken mer effektivt cleansing oil sticken. Dissolving spray inneholder E-vitamin som er bra for huden og fjerner også vannfast sminke.

Jeg hadde satt utrolig stor pris på om du vil stemme på meg som Årets Beauty Influencer her 
I would really appreciate it if you voted for me as Beauty Influecer of the year here

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3