30. okt. 2017

NYX Professional Makeup || Annual Halloween Party

Hi Lovelies!



På onsdag hadde NYX Professional Makeup sin årlige Halloween fest! I fjor var festen i København ( sjekk ut vloggen fra turen her ) og i år var den i Oslo! Team Norway som jeg liker å kalle dem, hadde stelt i stand en super dag! Først startet dagen på Masterclass hvor Rita og Karolina gjorde en Queen of Hearts look på Ellinor og snakket om Halloween-sminke, special effects, hvor lang tid de bruker på å lage looks og hva som inspirerer dem. Det var en hyggelig å lærerik time! Det som er så gøy med sånne events er at man får muligheten til å bli kjent med andre nordiske influencers. Noen av dem kjente jeg fra før og det var veldig hyggelig å se dem igjen og andre ble jeg kjent med for første gang. 


the finished look! So nice 



Etter masterclassen sjekket vi inn på hotell! Jeg elsker å bo på hotell, og når man får gjøre det i egen by er lik #goals lol. NYX Professional Makeup hadde ordnet hotell som vi kunne sminke oss i og overnatte etter festen og vi bodde på The Thief! Jeg elsker det hotellet, jeg delte rom with my girl Camila og det var superkoselig!



Koselig velkomst fra NYX Professional Makeup


Se så fin morgenkåpe jeg fikk fra  NYX Professional Makeup! Den har navnet mitt på.



Etter at vi hadde ordnet oss, ble vi kjørt til Stratos hvor vi spiste god middag før festen som også var på Stratos! Som vanlig vet NYX hvordan å lage en on point fest! Det var sykt gøy, bra musikk, bra folk! Jeg koste meg utrolig mye < 3 










Tuusen takk til NYX Professional Makeup for en super dag! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3