4. sep. 2017

Ukens drugstore produkt | Maybelline - Master Blush Palette Review & Swatches

Hi Lovelies!
#presseprøve

Jeg hadde det utrolig morsomt på tur med Maybelline, vlog fra turen kommer på  youtube-kanalen min i morgen.  Nå ble det plutselig veldig mye Maybelline på denne bloggen, men sånt skjer! Jeg har startet en ny spalte her på bloggen som heter Ukens drugstore produkt og kommer ut hver mandag!

Denne paletten hadde jeg egentlig ikke noen forventninger til da jeg prøvde den, jeg hadde heller ikke hørt om den på nett, så jeg visste ikke hva jeg skulle forvente! Det var litt deilig å ikke ha hørt noe om den fra før. Fordi da ble opplevelsen da jeg prøvde de så mye større, og jeg endte opp med å digge den!

Helt siden jeg begynte å bruke den for en stund siden har den blitt en favoritt! Pigmentasjonen på denne er utrolig bra, jeg ble sjokkert! Forventet det liksom ikke av Maybelline!


Master Blush Palette inneholder 3 forskjellige blush farger baser på forskjellige farge nyanser av rosa og lilla vil jeg si og en lyserosa highlighter. 



Som jeg nevnte over er paletten veldig pigmentert, så jeg anbefaler dere gå inn litt å litt å bygge den opp. Istedenfor å gi inn med for mye produkt med engang! Den legger som veldig fint på huden og er lett å påføre, jobber bra med andre produkter som jeg har lagt på huden fra før av og holder lenge. 

Favoritten min er den mørke lilla blushen, jeg elsker sånne farger og synes det komplimenterer hudtonen min veldig godt Det eneste produktet i denne paletten som ikke blir så mye brukt hos meg er highlighteren, den blir litt ichy på meg. Så hvis jeg bruker den, passer jeg på å bygge den opp forsiktig eller så blander jeg den med en annen highlighter. Jeg kan tenke meg at den ser helt nydelig ut på folk med lysere hudtone. Det som gjør denne palette så bra er at den er rimelig og ikke minst lett å få tak i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3