3. aug. 2017

En hyggelig overraskelse på døra

Hi Lovelies!


Jeg håper dere har hatt en fin dag? Tidligere i dag var jeg på Norway Cup med niesen min, det var veldig hyggelig å hilse på noen av dere. Det er en stund siden jeg var på Norway Cup sist og min nieses aller første gang, så det var morsomt. Hvis du vil se noen bilder/snaps fra dagen min er det bare å sjekke det ut på insta: Chiomaacom & snapchat: ChiomaOslo


Over til det innlegget egentlig skulle handle om. I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse på døra av Clarins! Det viste seg å være en invitasjon til et event de skal ha om et par uker. Det var skikkelig koselig å få invitasjon på døra og blomstene de sendte var helt nydelige. Ofte får man bare invitasjoner på mail, så det var gøy å få det på en annerledes måte. Jeg er ikke så kjent med Clarins har prøvd litt hudpleie produkter fra dem og selvsagt superpopulære Lip Perfector så det blir spennenden å lære mer om merket å de nye produktene deres på eventen. 

 Dette er faktisk det første blogginnlegget fra den nye macen min, det føles rart å gå fra PC til Mac.


I posen lå det en Instant Light Lip Comfort Oil i 06 Mint som var veldig god på leppene


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3