15. des. 2016

Ny hudpleie favoritt | Giorgio Armani Beauty - Armani Prima

Hi Lovelies!
#presseprøver

Giorgio Armani Beauty har kommet ut med en helt fantastisk hudpleieserie som heter Armani Prima. Kolleksjonen består av 6 hudpleieprodukter fordelt på ansikt, leppe og øyne. Alle disse produktene er laget med tanke på at de skal være med på å forbedre hvordan sminken din holder seg og setter seg på huden, noe jeg synes var veldig interessant og jeg vil si de har fått det til.

Jeg har fått 3 av produktene å teste fra serien og alle produktene er veldig bra. Produktene har en lett og feminin duft, som inneholder blant annet italiensk mandarin og benzoin. Alle produktene har vært skånsom mot huden og har ikke irritert den under eller etter bruk. 


Eye & Lip Contour Perfector 
 Det er et 2 i 1 produkt som man kan bruke både på lepper og øyne. Jeg var litt skeptisk til dette, fordi jeg følte det var for godt å være sant. Heldigvis tok jeg feil og det er et bra produkt som funker både på lepper og øyne. Jeg bruker den på morgen og kveld, Eye & Lip Contour Perfector brukes under øynene for å redusere synligheten av mørke ringer og rundt munnen for å reduserer linjene der og som leppepomade. Den inneholder blant annet jojoba smør som er med på å gi fuktighet til øynene/leppene og bokhvete ekstrakt og haloyl som er med på å redusere synligheten av mørker ringer under øynene og linjene rundt munnen. Den skal ikke brukes på øyelokket

Refreshing Makeup Fix
Endelig har Giorgio Armani beauty kommet ut med setting spray og jeg digger den! Det som er så bra med denne setting sprayen, er at den gjør at sminken holder seg lenger og den gir huden en fin og naturlig glød. Den gjør at du kan kose deg hele dagen, uten å tenke på at sminken ikke kommer til å holde.

Nourishing Glow Enhancer Oil-In-Gel 
Denne her er bae, det er en superdeilig gel-olje! Dette er et produkt som gir huden din så mye fuktighet og ikke minst en fin og naturlig glød. Dere som har sett meg bruke den på snapchat: Chiomaoslo har sett dette. Jeg bruker Nourishing Glow Enhancer Oil-In-Gel når jeg føler at huden er tørr, enten om det er på morgen, ettermiddagen eller kvelden. Gel-oljen er også veldig god å blande inn i foundationen din, hvis du vil gi den ekstra glød og fuktighet. 

 Dere vet hvor mye jeg setter pris på fint design og designet på disse hudpleieproduktene til Armani beauty er elegante og minimalistiske. I like ut! Jeg kommer definitivt også til å sjekke ut flere produkter fra denne serien, jeg er spesielt interessert i Glow-on Moisturizing Balm. Krysser fingrene for at jeg får den til bursdag eller jul. 


Jeg hadde satt utrolig pris på om dere ville stemt på meg som Årets beautyblogg her < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3