5. des. 2016

Color Switch® & MakeUp Eraser™ Review

Hi Lovelies!
#presseprøver

Idag skal jeg tipse dere om disse to super geniale produktene Color Switcher & MakeUp Eraser™

Color Switch® er et produkt som renser kostene dine uten å måtte vaske dem. Det eneste du trenger å gjøre er å putte kosten inn i svampen også er kosten ren. Jeg fikk sjokk over at det faktisk funket og den er veldig fin og praktisk å ha når du sminker deg. Den gjør livet lettere og gjør at du ikke trenger å bruke like mange koster. 


MakeUp Eraser™ er en klut som fjerner sminken din bare med varmt vann! Da jeg først hørte denne, trodde jeg helt ærlig ikke på det. Jeg synes det var for godt til å være sant, det at du bare fukter kluten med vann så er den klar til å fjerne sminken. Jeg var sjokkert over at det faktisk funket, helt til jeg prøvde det selv. MakeUp Eraser™ fjerner også vannfast sminke, den ene siden er for rens og den andre siden er for eksfoliering. Den er virkelig bra. 

Produktene kan kjøpes på HM 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3