1. nov. 2016

Urban Decay | Moondust Palette Review & Swatches

Hi Lovelies!


Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin dag? Jeg kan ikke tro at vi er i november allerede!? Jeg synes året først startet så sakte, og nå synes jeg at det har gått for fort. Helt ærlig, må jeg nok si at jeg gleder meg til 2016 er over. Det er mange ting som har skjedd i år som jeg kunne vært foruten. Obs, nå bare babler jeg i vei når jeg egentlig skal snakke om Urban Decay sin Moondust palette. Den er så nydelig. Første gang jeg så den sa jeg bare høyt «WOW»! Jeg bruker ikke så mye glitter øyenskygge, men denne paletten har fått meg til å innse at jeg virkelig må begynne å bli mye flinkere med det! Det ser så utrolig fint, kult, bra ut lol.



Moondust paletten består av 8 helt nye øyeskygger farger, eksklusivt laget til denne paletten. Alle øyenskyggene er veldig pigmenterte, og et lite tips: Hvis du fukter øyeskyggekosten din med litt vann eller setting spray før du påfører øyenskygge, gjør det at øyenskyggen blir enda mer vibrant enn det den allerede var.

 Moondust skyggene har en nydelig 3D metallisk effekt og føles silkemyk på fingrene, de veldig lette å påføre og jobbe med på øyelokket. Når jeg påfører øyenskyggene så drysser de litt, men det er normalt når man påfører glitter/shimmer øyenskygger. Ikke minst har øyenskyggene lang holdbarhet og de ser veldig fine ut sammen. Hvis du lurer så irriterer ikke øyenskyggene øyelokket under eller etter bruk.  


Fra venstre: Galaxy, Vega, Lithium, Granite, Lightyear, Magnetic, Element & Specter

Her har jeg på meg Element! 

#presseprøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3