20. nov. 2016

Urban Decay | Pro Brushes Review

Hi Lovelies!
#presseprøver


Tidligere i høst kom Urban Decay ut med en serie sminkekoster som heter UD Pro Brushes, serien består av 29 sminkekoster fordelt til ansikt, øyne og lepper. Som jeg har nevnt tidligere så har kvaliteten på sminkekostene mye å si for hvordan sminken blir påført og hvordan den legger seg på ansiktet. Dårligere koster gir dårligere resultat.


Grunnen til å serien heter UD Pro brushes er fordi når de lagde børstene, tok de kontakt og samarbeidet med forskjellige profesjonelle makeupartister for å høre hva de liker og ikke liker ved sminkekoster.

UD Pro kostene er veldig myke og føles deilige på huden. De tar opp produktet bra uten å sløse produktet, de røyter ikke og blender produktene bra. Det er syntetiske børster som er laget av resirkulerte plastisk flasker, det er helt utrolig. Jeg kan ikke tro at det går an, derfor er det så viktig å resirkulere. Håndtakene på kostene er laget av resirkulert aluminium og de er dyrevennlige. 


Er jeg den eneste som elsker nye koster? De gjør meg virkelig så mye glede og er en veldig fin julegave!

Jeg setter utrolig stor pris på om du vil nominere meg som årets beautyblogg på Vixen blog awards her! < 3

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Hvilke objektiv og innstillinger bruker du på slike bilder?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Katrine :) Jeg bruker Canon 1100 D for å ta bildene mine og bruker naturlig lys også redigerer jeg dem bare lysere i instagram :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3