10. okt. 2016

Sonia Rykiel x Lancôme Fall Collection

Hi Lovelies!


Først må jeg starte med å fortelle at Sonia Rykiel dessverre døde for noen måneder siden! May her soul rest in peace. Hun var virkelig en dame som har fått til utrolige ting. En dame man kan se opp til og en stor kilde til inspirasjon. Det må være helt fantastisk å se at et merke man har startet, har blitt så stort i sin egen levetid. Jeg viste dere en sniktitt av kolleksjonen for noen uker siden og nå er den endelig i butikk! Som jeg nevnte tidligere fanget designet på produktene meg med engang, det er utrolig kult. Dere vet jeg er svak for sånt. Kolleksjonen kommer faktisk i 2 forskjellige design, noe som egentlig ikke er så vanlig og det digger jeg. Det er limited edition kolleksjon som består av 13 produkter og det er en veldig klassisk og feminin kolleksjon.  Kolleksjonen er laget av Julie de Libran som er kreativ direktør av Sonia Rykiel og Lisa Eldridge som er Lancôme’s kreative direktør for sminke. Jeg har noen produkter fra kolleksjonen å vise dere.

Lancôme x Sonia Rykiel | Maxi Palette - Parisian Fresh Spirit  ( kommer i 1 annen farge ) 


Paletten inneholder ni nydelige farger med øyenskygger som har en blanding av matte, satin og shimmer finish. Fargespekteret i denne paletten er hovedsakelig forskjellige nyanser av rosa og lilla. Dette er en palett man kan bruke både til hverdags og fest. Ikke den mest spennende paletten, men det er klassisk og fin. Øyenskyggene er lett å påføre og jobbe med, de er pigmenterte, har lang holdbarhet og ikke irriterer ikke.



Lancôme x Sonia Rykiel | Miracle cushion Foundation # 05 Beige Ambré! Miracle Cushion ( kommer  i 5 andre farger )

Dette produktet er egentlig en bonus, fordi den allerede finnes I sortimentet til Lancôme. For dere som ikke vet - når denne foundationen er tom har dere muligheten til å kjøpe refills, som man bare setter inn i selve etuiet. Jeg synes Miracle Cushion foundation er bra, har anmeldt den tidligere på bloggen her og jeg digger designet til Sonia Rykiel.

Lancôme x Sonia Rykiel | Parisian Lip Crayon French Baiser
 (kommer i 3 andre farger)


Dette produktet synes jeg var veldig interessant, fordi på den ene siden er lip crayonen matte og den andre siden er den mer som en leppepomade med farge. Noe som er veldig kult, fordi man enkelte ganger har lyst på måtte lepper og andre ganger har man lyst på glossy lepper. Selve produktet er pigmentert, føles veldig god på leppene og har god holdbarhet.

Lancôme x Sonia Rykiel | Blush Subtil Cushion #032 Splash Corail ( kommer 1 en annen farge)


En fin og kremte blush som har god konsistens, lang holdbarhet og ikke minst er den pigmentert! Også verdt å nevne er at i løpet av høsten kommer Lancome med en serie av Blush Subtil Cushionene, som vil bestå av mange forskjellige farger.

fra toppen: Parisian Lip Crayon, begge sider & Blush Subtil Cushion

Lancôme x Sonia Rykiel | Vernis in Love - Café Blanc & Joie de Vivre ( kommer i 2 andre farger )


Først må jeg bare si at det er to veldig fine farger. Som alle Lancôme sine neglelakker, er disse pigmenterte, har lang holdbarhet, er lette å påføre og de tørker i en fei!

Her har jeg på meg noen av fargene fra paletten, blushen og lip crayonen. 

#presseprøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3