8. juli 2016

ZOEVA | Rosè Golden Luxury Set Vol. 3

Hi Lovelies!


Hvordan går det med dere? Jeg har vært litt trist de siste dagene, med så mye forferdelig som skjer rundt om i verden #blacklivesmatter. Derfor er det koselig å ha et sted på nettet hvor man er positiv og skriver om de tingene man elsker. Det var mine tanker for dagen. Ellers har jeg alltid hatt lyst til å prøve kostene til Zoeva som jeg har hørt av mange er veldig bra. Så da Douglas ville sponset meg med et sett børster takket jeg ikke nei, for å si det sånn! Jeg endte opp med Rosè Golden LuxurySet Vol. 3. Et nydelig sett som inneholder 8 koster. Førsteinntrykket er veldig bra og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3