24. mai 2016

Giorgio Armani Beauty Summer 2016 | Sepia Collection


Hi Lovelies!


Sommerkolleksjon til Giorgio Armani beauty er nydelig! Når jeg sier nydelige, så mener jeg virkelig nydelig! Kolleksjonen ble lansert i begynnelsen av mai og heter Sepia kolleksjon,. Kolleksjonen er inspirert av gamle Sepia fotografier. Giorgio Armani har også lansert noen herlige parfymer denne sesongen og jeg skal vise dere en av dem. Kolleksjonen inneholder highlighting palette, neglelakker og leppestifter. Selv om ingen liker Sepia filteret på instagram lol, ser det virkelig nydelig ut på huden. Se hele kolleksjonen under.


Giorgio Armani Beauty | Sepia Highlighting Palette ( Limited Edition )


Giorgio Armani beauty beskriver dette som en highlight og contour palett. Personlig synes jeg at det ikke går ikke an å gjøre så mye kontoruering med denne paletten og dere ser jo hvorfor. Det er på grunn av designet, men den er en nydelige highlighter. Den ser veldig fin ut på huden og gir en naturlig og fin glød, har en god holdbarhet, er lett å jobbe med og fargene ser bra ut sammen.

Her har jeg på meg highlight paletten


Giorgio Armani Beauty | Sepia Rouge D'Armani Sheer - #203 & #604


Som dere vet er jeg glad i leppestiftene til Armani og i sommerkolleksjonen kommer de ut med 3 nyanser som alle har sheer finish. Som mange av dere vet liker jeg matte finish best, men disse er veldig bra med tanke på at de er sheer. Jeg synes de er veldig pigmenterte og de ser veldig fine på ut på leppene. De har en veldig kremte konsistens og er veldig myk på leppene. De inneholder oljer som er med på å holde leppene fuktige og myke.

#203 

#604

Giorgio Armani Beauty | Sepia Nail Lacquer - #200


I Sepia kolleksjonen kommer det ut 3 nye neglelakk nyanser og jeg har en nude/beige farget neglelakk å vise dere.  Det er lenge siden jeg har brukt en så god nude farget neglelakk som passer folk med mørk hud. Som alle Armani sine neglelakker, er de veldig pigmenterte, har lang holdbarhet, er lette å jobbe med og ser nydelig ut mot huden. Den tørker også fort, det er veldig viktig.



Giorgio Armani | Sun Di Gioia EdP


Som dere vet elsker jeg Armani sine parfymer og da jeg hørte at de skulle utvide Di Gioia-serier med 2 nye dufter denne våren/sommeren ble jeg veldig spent og gledet meg til å lukte på dem. Spesielt siden jeg elsket limited editon duften Acqua Di Gioia Jasmine EdP som de kom ut med i fjor!


Sun Di Gioia EdP er en feminin, sensuell og varm duft, den har lang holdbarhet og er en duft som får deg til å smile når du lukter på den. I Sun Di Gioia’s toppnoter finner vi blant annet bergamott og fresia. I hjertenotene finner vi blant annet sambac jasmine, ylang-ylang og frangpani. I bunnotene finner vi blant annet fra iris, kremet kokosmelk og ambra. En herlig blanding som får meg til å dekke på sommeren. Denne skal bli med til Nice i juli.

#presseprøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3