18. apr. 2016

New Colours | Urban Decay Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer Review & Swatches

Hi Lovelies!


Dere vet jeg elsker Urban Decay sin Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer og så da jeg hørte at de skulle utvide serien med 3 nye farger som var for folk med mørkere hudfarge, ble jeg utrolig glad! Da serien ble lansert i fjor, nevnte jeg at de burde tatt med flere farger til folk med mørk hud. Siden de har en foundation i samme serie som har over 20 forskjellige farger! Jeg er veldig glad for at de har hørt på kundene og kommet med flere farger, selv om disse fargene burde vært inkludert til å begynne med.

Opprinnelig fantes serien i 8 farger, nå finnes den i 11 farger! De nye fargene er Dark | Golden, Dark | Warm og Deep | Neutral. Jeg har fargene Dark | Golden & Deep | Neutral å vise dere i dag!

For dere som ikke har prøvd concealeren før, kan jeg med hånden på hjerte en av de beste concealerne jeg noensinne har brukt. Den har en silkemyk formula og en perfekt konsistens. Ikke for tynn og ikke for tykk. Dette gjør den lett å jobbe med og den glir inn i huden uten å sitte seg i linjene, som man har i huden eller etterlate den tørr. Dekkevnen er veldig bra og lett å bygge opp. Den er skånsom mot huden, og du føler nesten ikke at du har den på. Så lett er den!


Designet er fint og praktisk. Jeg liker applikasjonsbørsten som gjør at du ikke påfører for mye concealer av gangen og har kontroll over hvor du får på børsten. Jeg liker også at den er i en glassflaske som gjør det mulig å se hvor mye av produktet man har igjen etter hver gang man har brukt det. Flasken får også plass i vesken, som alltid er et pluss!

fargene jeg har fra venstre: Medium Dark | Warm ( Som jeg bruker til highlighting), Dark | Neutral, Dark | Golden & Deep | Neutrals som er den mørkeste fargen i serien. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3