10. mars 2016

Et av årets beste parfymer! Yves Saint Laurent | Black Opium Nuit Blanche EdP




Selv om vi er i mars kan jeg med hånden på hjertet si at Yves Saint Laurent har kommet ut med en av årets beste parfymer! Black Opium | Nuit Blanche EdP er helt utrolig nydelig! Første gangen jeg luktet denne parfymen, begynte jeg å smile fordi den luktet så utrolig godt. En god parfyme kan virkelig gjøre ting med humøret ditt, denne her gjør meg så glad! 


Jeg vet de fleste av dere digger originalen Black Opuim. Den vant jo tross alt årets duft under Costume Awards for noen måneder siden, men stol på meg. Det har kommet en ny stjerne i Black Opium familien, den har omtales som en ungdommelig og en lettere duften i serien og jeg er så med på dette! Jeg synes denne duften er best! Den er en fortsatt en sterk, sexy og feminin duft med lang holdbarhet.


i Black Opium Nuit Blanche’s toppnoter finner vi blant annet ris og rosépepper, I hjertenotene finner vi blant annet appelsinblomst og kaffe og i bunnotene finner vi blant annet hvit musk, vanilje og mandelmelk. En nydelig blanding!


Det edgy designet på parfymen er også helt rått! 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker de virkelig begge to! Sukk.. Har EdP i originalen, så den blir kanskje til kveldsbruk :D

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3