10. feb. 2016

Yves Saint Laurent SS16 | Boho Stone Collection

Hi Lovelies!


Da jeg åpnet pakken med YSL Beautys vårkolleksjon kom det ut et stort woow! Er det virkelig en ting YSL kan, så er det å lage vakkert design på produktene sine. Kolleksjonen heter Boho Stone og er inspirert av Coachella-festivalen! Under kan dere lese mine tanker og se deler av kolleksjonen som er ute i butikkene nå! Produktene er å få kjøpt på GlasMagasinet, Steen&Strøm og kicks.no, som sender til hele landet.

YSL Beauté | Rouge Volupté Shine Oil-In-Stick



YSL Beauté har oppdatert den populære leppestiften Rouge Volupté Shine Oil-In-Stick, med 12 nye nyanser og en forbedret formula. Jeg hadde aldri prøvd de før, så jeg var naturligvis spent på om det de gode tingene jeg hadde hørt stemte, eller om det bare var hype. Det stemte heldigvis, og jeg digget de! Det overasket meg med hvor pigmenterte de var, de holdt leppene mine myke og fuktige i lang tid. Det er nok fordi de blant annet inneholder 6 forskjellige oljer og granatepleekstrakt som er en kraftig antioksidant, som er med på å beskytte, pleie å gi leppene dine nærig!

fra venstre: #50 Fuchsia Stiletto & #49 Rose Saint Germain 

 
YSL Beauté | Fusion Ink Blush

Jeg er mer en pudder blush type jente, så jeg var veldig spent på om jeg ville like den. Om den ville være vanskelig å jobbe med og om den kunne brukes over pudder. Den var helt super. Dette er en flytende blush som gir en fin og naturlig glød! Den er ikke klissete og veldig lett å jobbe med. Blushen kommer i 4 nyanser, gir huden fuktighet og holder seg fresh i flere timer!

Blushen heter Pink Attraction

YSL Beauté | Face Palette Collector Gypsy Opale ( limited edition)

Da jeg så denne paletten begynte hjertet mitt virkelig å banke! Se så nydelig design utenpå og sjekk ut de flotte farger inne i paletten! Det er en correction palette som består av 4 nyanser, som skal være med på å utbedre, utjevne og korrigere mindre enkeltstående områder. Den lysegrønne fargen er for å minimalisere rødhet, den lyselilla fargen er for å gi huden glød. Rosafargen er en blush mens gullfargen er en highlighter som skal gi huden en naturlig og fin utstråling! Denne paletten har jeg ikke skjønt meg helt på ennå og bruker den mest som setting pudder!

Her er swatches av paletten og som du ser er det bare rosa fargen man ser litt, resten ser hvit ut.

YSL Beauté | Couture Palette Collector Indie Jasper ( limited edition)


Se på denne paletten! Den består av 5 nydelige pastellfarger! Paletten har en blanding av øyenskygger med satin, shimmer og fargen i midten har frost finish! Den gullfargen passer veldig bra til å brukes som highlighter. Fargene ser helt nydelige ut på og er pigmenterte og lette å jobbe med!



YSL Beauté | La Laque Couture - The Opalescents

Denne våren har YSL kommet ut med 2 nye limited edition farger som er metalliske! Jeg har #69 Pink Love er en nydelig rosa metallisk farge. Som alle andre YSL neglelakker er denne veldig lett å påføre, den tørker fort og holder seg fin og fresh lenge! Neglelakken matcher veldig godt med resten av vårkolleksjonen. 

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin kolleksjon! :D De leppestiftene er alt for fine! <3

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3