17. feb. 2016

Urban Decay x Gwen Stefani | Blush Palette, Lipstick, Lip liner, Brow Box review and swatches

Hi Lovelies!


Her kommer resten av kolleksjonen Urban Decay x Gwen Stefani! Gwen Stefani har virkelig gjort en bra jobb*klappe emoji* Hun har satt sammen en kolleksjon med nydelig farger, som virkelig noe å være stolt av! Drømmen er å få til noe sånt en dag! Jeg vil påpeke at kolleksjonen er laget av Gwen Stefani og at det er hennes favoritter så da er det noen produkter som ikke vil passe alle hudtoner, som brow boksen. Jeg krysser fingrene for at Beyonce eller Rihanna er neste! Under får dere se resten av kolleksjonen som er ute i butikk nå på Kicks.no, Oslo City og Steen& Strøm.

Se så herlig packaging!
Urban Decay x Gwen Stefani | Blush Palette


Paletten består av seks nydelige farger! Jeg liker at blushene har forskjellig finish, noen av dem har satin, shimmer og matte finish. For de med lysere hud, vil jeg nok si at denne paletten er også veldig fin til sculpting! For meg funket noen av fargene, som Angel & OC mer som highlightere enn blush på meg! Som for eksempel, LO-Fi er en bronzer som ikke ga noe særlig utslag på meg. Blushene har lang holdbarhet er lette å bruke å blende og har mye pigmentasjon!


fra venstre: OC ( satin )Hush (shimmer ), LO-FI ( matte), Angel ( shimmer), Easy ( shimmer), Cherry ( satin ) 


Her har jeg på meg OC & Easy som blush og Angel som highlighter

Urban Decay x Gwen Stefani |  Lipsticks- Rocksteady & Fireball


Tidligere, da jeg anmeldte den fantastiske øyeskygge-paletten, fikk jeg en sample av noen av leppestiftene som jeg swatchet her. Leppestift-kolleksjonen kommer i 8 farger og har enten Sheer, Cream, Satin eller Mega Matte finish! I sann Urban Decay stil er leppestiftene veldig pigmenterte! De glir på leppene uten å sette seg i de naturlig linjene til mine og de holder leppene fine og fuktige hele dagen.

Leppestift-kolleksjonen kommer i 8 helt nye farger og har enten Sheer, Cream, Satin eller Matte finish! Lip liner-kolleksjonen som matcher leppestift kolleksjonen kommer i 6 farger og de har matte finish!

 Rock Steady ( cream finish )



Fireball ( cream finish)


Urban Decay x Gwen Stefani | 24/7 Glide-On Lip Pencil - Rock Steady


Som dere vet bruker jeg lip linerne til Urban Decay hele tiden, fordi de er så utrolig bra! De er superpigmenterte, de tørker ikke ut leppene og er veldig kremete når man påfører dem. Det er nok fordi lip linerne deres inne blant annet inneholder Vitamin E og Jojobaolje, som er med på å pleie leppene og holde de fuktige. De ser så utrolig bra ut på og Rock Steady er ikke et unntak. Lip liner-kolleksjonen som matcher leppestiftkolleksjonen kommer i 6 farger, så det er 2 farger fra leppestift kolleksjonen de ikke har valgt å lage matchende lip liner til og de har matte finish!

 

Urban Decay x Gwen Stefani | Brow Box - Bathwater Blonde


Da jeg først så fargene på denne brow box og hørte navnet var det veldig klart at denne ikke er ment for meg. At disse fargene vil nok se veldig gråe ut på meg og jeg hadde rett. Jeg tenkte dere fortsatt ville se hvordan de så ut på meg. Denne er for blondiner, men selve produktet altså pudderet og voksen er veldig bra! Boksen inneholder to farger, en mørk og en lyse blond farge som har grå undertoner. I hvert fall på meg, voks, to øyenbrynskoster og en minipinsett.  


Jeg liker at man får to øyenbrynskoster siden det er to farger, sånn at man kan velge hvilken kost man bruker til hvilken farger istedenfor å måtte blande. 2 speil, for et av dem er forstørrende. Jeg elsker også når øyenbrynsbokser inneholder pinsetter, det er veldig praktisk, det er ofte når man tegner bryn at man ser at det er 2-3 hår som burde fjernes. Jeg gikk rundt med øyenbrynene hele dagen og de har bra holdbarhet.


Her har jeg blandet begge brynsfargene.
sponsede produkter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3