7. jan. 2016

Elizabeth Arden | Beautiful Color Moisturizing Lipstick Matte Finish Review & Swatches

Hi Lovelies! 



Når det kommer til skjønnhetsprodukter er det nesten ikke noe som får hjertet mitt til å hoppe like mye, som matte leppestifter. I dag tenkte å tipse dere om disse nydelige, matte leppestiftene fra Elizabeth Arden.


Elizabeth Arden | Beautiful Color Moisturizing Lipstick Matte Finish er en serie bestående av åtte farger. Jeg har fire stykker å vise dere! Disse er #43 Nude,  #41 Bold Red, #45 Chocolate og #46 Pink Pucker. Før vi snakker om selve produktet, la oss snakke om design. Jeg elsker roségullfargen og den ikoniske røde døren deres på selve leppestiften! Jeg digger sånt!  Det er et veldig bloggete og instagram vennlig design. Rett opp min gate!

Leppestiftene har en true matt finish og de er veldig pigmenterte og ikke minst skånsomme mot leppene. De inneholder blant annet en blanding av mango og sheasmør som gir leppene fuktighet under bruk.  


#43 Nude | En beige/nude farget leppestift.

#41 Bold Red | En nydelig rød leppestift.

 #45 Chocolate | En flott mørkebrun leppestift, som minner meg litt om Kylie Jenner sin True Brown leppestift.

#46 Pink Pucker | En fin babyrosa leppestift.

4 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3