27. jan. 2016

Costume Awards 2016‏

Hi Lovelies!


Forrige torsdag var virkelig en travel dag og jeg følte meg helt som Beyonce! Etter at flyet fra København landet på Gardermoen var det mye stress. Jeg møtte broren min i byen, for å få antrekket jeg skulle bruke på Costume Awards, før jeg skyndet meg til award showet. Jeg stresset inn på toalettet for å skifte og sminke meg på nytt. Sminken min var rett og slett ikke søt etter en allerede lang dag. Heldigvis hadde Cecilie sminket meg litt på flytoget på vei inn til Oslo. Tusen takk for det C!

Costume delte ut 13 priser, og her kan sjekke ut vinnerne! Jeg hadde en veldig morsom kveld, med mye dansing og bare hyggelig folk. Jeg møtte Hanneli Mustaparta og hun enda flottere ut i virkeligheten enn på instagram. Hun var kledd i en nydelig, babyrosa kjole. Hun er virkelig #lifegoals og jeg hadde så lyst til å ta bildet med henne, men sminken min var ikke on point. Det ble generelt lite bilder denne kvelden, da jeg var for opptatt med å danse og å ha det gøy! 

2 kommentarer:

  1. Of course, babe! :-* Du ser smashing ut her, så ser ikke at du har vært på to flyturer tidligere på dagen ;D

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3