19. des. 2015

Yves Saint Laurent | Couture Metal Manicure - Grunge Sequins

Hi Lovelies!


Her kommer et lite tips til alle som aldri rekker å påføre ny neglelakk når de skal ut! Jeg er sånn som alltid skal ta på neglelakk sist, når jeg sminker meg og ender som regel opp med å ikke rekke det. Jeg legger neglelakken i lommen og tenker at jeg tar det på t-banen, men det er jo lettere sagt en gjort! Derfor har jeg begynt å bruke nail stickers! Det er virkelig helt geniale klistermerker spesiallaget for neglene. De er enkle å sette på og det tar ikke lang tid før du har freshe å fine negler. Jeg pleier å ta mine på når jeg sitter på t-banen, så enkelt er det virkelig!

Jeg har brukt Couture Metal Manicure i Grunge Sequins fra Yves Saint Laurent i det siste, de så lekre! Pluss at de holder seg fine lenge, så du trenger ikke tenke på å påføre neglelakk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3