16. des. 2014

Vichy | Dermablend Setting Powder

Hi Lovelies!


Jeg elsker produktene til Vichy, og Vichy Dermablend Setting Powder intet unntak. Som jeg nevnte for noen måneder siden, gledet jeg med veldig til Vichy Dermablend-serien skulle komme til Norge. Denne kolleksjonen er utrolig bra og Vichy Correctiv Stick er en must have i min sminkepung. Den brukes hver dag, som du kan se på face of the day-innleggene mine.

Vichys slogan er «Ideal hud» og det er fordi med Vichy gjør dine drømmer om idealhud til virkelighet. Et utsagnt jeg stiller meg bak!

Vichy Dermablend Setting Powder er helt hvit, men når den blir påført huden blendes den inn  og gir en natrulig og matt look. Den holder huden matt hele dagen og føles veldig lett på.


Når du påfører pudderet over foundation, gjør det at foundantionet blir "set" og den gjør også at ansiktet blir også resistent mot svetting, vann og livet. Med livet mener jeg at man tar seg i ansiktet i løpet av dagen. Vichy Dermablend setting powder den inneholder spf 30, noe som er utrolig bra. Det er viktig å ta vare på huden og derfor oppfordrer jeg dere til alltid bruke produkter som inneholder spf. Vichy dermablend setting pudder er paraben, parfyme & allergifri, som gjør at pudderet passer alle hudtyper inkludert sensitiv hud.

Veil.pris 289,-  Vichy Dermablend Setting Powder kan kjøptes hos Vitusapotek eller andre steder hvor de selger Vichy-produkter.

STEM PÅ MEG SOM "ÅRETS SKJØNNHETSBLOGG" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HER

VOTE FOR ME AS "BEAUTY BLOGGER OF THE YEAR" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HERE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3