1. des. 2014

Urban Decay Event | Lanseres eksklusivt hos Kicks februar 2015!

Hi Lovelies!


Urban Decay kommer endelig til Norge! På onsdag hadde jeg en utrolig fin start på dagen. Jeg var på pressefrokost hos L’Oreal luxe  hvor vi fikk en presentasjon av det amerikanske skjønnhetsmerket Urban Decay, som lanserer i slutten av februar 2015, og selges eksklusivt hos Kicks Steen&Strøm, Kicks Oslo City og på Kicks.no. Jeg har hørt veldig mye om Urban Decay tidligere og ble veldig glad for at man snart har man muligheten til å dra i butikken å kjøpe det.


Urban Decay ble skapt av Wende Zomnir, Sandy Lerner & David Soward i 1996, som skapte merke fordi de følte en mangel på markedet etter mer spennende og edgy sminke. Ettersom det var nude farger og røde lepper som dominerte skjønnhetsmarkedet på den tiden. De har valgt en passende slogan: «Beauty with An Edge». De er også kjent for sine spesielle produktnavn, som for eksempel Walk of Shame og Liar.


Etter presentasjonen ble vi ført inn til mitt beauty heaven, hvor man fikk mulighet til å bli sminket av makeup-artist og å prøve produktene. Makeup-artistene hadde også sminket modeller fra før av, som var basert på mottoet deres «beauty with  an edge» som du kan se bildet av under.




Førsteinntrykket av produktene var veldig positivt, jeg ble ikke skuffet for å si det sånn. Jeg likte alt, men noe som fanget oppmerksomheten min ekstra var Naked Ultra Nourishing Lipgloss i nyansen Noone. Alle naked palettene, 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner  og Naked Skin Ultra Definition Pressed Finishing Powder. Alle produktene ser så bra ut og jeg liker også veldig godt at de har så fint design. Det er både lekent og lekkert, i tillegg er det veldig blogg- og instagramvennlig.

øverst: 24/7 Glide-on Lip Pencil, Naked Ultra Nourishing Lipgloss & Revolution lipstick


Chill Makeup Setting Spray


Full Frontal Lipstick Stash

 Hvor søte er ikke de!? 

Foundation serien Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup kommer i 18 nyanser. 


Vice3 Eyeshadow Palett



Electric Pressed Pigment Palett

TEN 24/7 Glide-On Eye Pencil Set



Viste du at Urban Decay selger flere øyenskygger enn MAC i USA og at en øyenskygge blir kjøpt hvert 5 sekund der! Urban Decay har over 70 forskjellige øyenskygger og da jeg swatches dem på hånden, ble jeg veldig imponert. Gleder meg til å prøve disse. 

Naked Skin Ultra Definition Pressed Finishing Powder

Naked Palettene

med den nordiske makeup artisten til Urban Decay Hildur Ársælsdóttir


Jeg var så heldig å få med noen produkter hjem, som jeg gleder meg til å teste og jeg skal selvsagt fortelle dere hva jeg synes om dem. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3