9. nov. 2014

YSL | Forever Youth Liberator Eye Serum

Hi Lovelies!


Førsteinntrykket mitt var wow, for en vakker flaske! Jeg var spent på om innholdet er like fint, og vet dere hva!? Det er det! Jeg har brukt YSL Forever Youth Liberator Eye Serum stund nå, og jeg har blitt veldig glad i det. Dette serumet er en del av YSL sin Forever Youth Liberator sin anti-age hudpleieserie som er utviklet rundt gjennombruddet av Glycobiology. Resten av serien kan du se her

Dere tenker sikkert, "hva skal du med anti-ageing øye serum!? Du er jo bare 22." Jeg snakket med en hudpleier for en stund siden som fortalte at man får rynker og linjer rundt øyene først og derfor er det bra å begynne med forebyggende arbeid før rynkene og linjene setter inn for alvor, mens man er ung.

Formelen til Forever Youth Liberator Eye Zone Serum basert på det faktum at når vi blir eldre mister huden fasthet og ser mer rynkete ut, det er fordi man ikke har like mye kollegen som før. Serumet hjelper huden produsere mer kollagen, som gjør at du ser mer fresh ut og får strammere hud og mindre rynker.
Forever Youth Liberator Eye Zone serum  skal også hjelper også mot mørke ringer rundt øynene, poser under øyene og gi utstråling til øynene. 
Etter å ha brukt serumet har jeg lagt merke til at jeg ser mer opplagt ut og huden rundt øyene føles veldig fresh ut. Jeg har også lagt merke til at de mørke ringer mine under øynene har blitt mindre. Som jeg nevnte føles huden alltid fresh ut etter brukt, serumet lukter veldig godt og absorberes fort inn i huden uten å irriterer øyene under eller etter bruk.
Jeg bruker den både morgen og kveld, som YSL anbefaler at man skal bruke den. Det at toppen er en Tuckey baster gjør at det er lett å regulerer hvor mye man trenger. På denne måten sipper man å bruke for mye serum av gangen, slik at serumet holder en stund.


Veil.pris: 665,- Forever Youth Liberator Eye Zone Serum kan kjøpes hos GlasMagasinet, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3