18. okt. 2014

Vinn nye Uggs til vinteren!

Hi Lovelies!
Sponset innlegg

På tirsdag var jeg på Ugg Australia sin stand, på Grensen Sko på nye Fornebu S senter. Jeg var i butikken i noen timer og ga sminke- og stylingstips. Det var første gangen jeg har gjort noe sånt og det var veldig morsomt. Tusen takk til Elisabeth og Gro fra Selected Brands, som inviterte meg til å bli med.

Butikken er veldig fin med et stort utvalg UGG-sko til barn, kvinner og menn. Utrolig mye fint man kan kjøpe til seg selv eller ting man kan ønske seg til jul. 







Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om den superfine konkurransen Grensen Sko Fornebu & Ugg Australia har nå. Her gir Grensen Sko Fornebu gjør bort 3 par UGG Sko og konkurransen gjelder dame, herre og barnesko.

For å delta i konkurransen: Gå inn på @grensenskofornebu på instgram, lik siden, del bildet og fortell hvilken sko du ønsker deg. Tagg bildet med #grensenskofornebu & #uggnorge

Konkurransen  avsluttes tirsdag 21.10.





Med fine Elisabeth fra Selected Brands

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3