9. okt. 2014

Viktor & Rolf | Bonbon EdP Review

 Hi Lovelies!


Jeg har lenge vært fan av Viktor & Rolf sin klassiske duft Flowerbomb, og da jeg hørte at de hadde kommet ut med Bonbon EdP måtte jeg sjekke den ut. Jeg ble ikke skuffet, Viktor & Rolf har kommet ut med en ny klassiker!

Det er en herlig duft, som får deg til å begynne å smile når du lukter på den. Lukten er søt og det er ikke så rart med tanke på at Bonbon blir kalt en karamellsensasjon, fordi hovednoten er karamell. Duften er sterk, så pass på så du ikke sprayer for mye. Litt holder massevis og lukten har lang holdbarhet.

 I toppnotene finner man blant annet mandarin, appelsin og fersken, i hjertenotene kjenner karamell, sjasmin og appelsinblomst på en myk, kremet base av sedertre, sandeltre og amber.

Bonbon har utrolig fint design, jeg liker at den er formet som en sløyfe og fargen er helt utrolig fin. Designet på flasken gjør at den passer perfekt som pynt på rommet, det har jeg gjort i hvert fall. Jeg leste at flasken er skapt med samme presisjon og omtanke som Viktor & Rolf sine vakre couture plagg er, og det syns! Denne flasken er flott. 

Veil. pris 30ml 565,- Bonbon EdP kan kjøpes hos GlasMagasinet, Oslo City, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3