26. okt. 2014

Smashbox | Photo Finish Oil Free Foundation Primer Pore Minimizing

Hi Lovelies!


Endelig har Smashbox kommet til Norge! Jeg har lest mye om smashbox på mange beauty blogger, så da jeg hørte om at de har kommet til Norge/kicks, måtte jeg selvsagt sjekke det ut. Er all hypen ekte, eller er det løgn? Jeg endte opp med Smashbox Photo Finish Oil Free Foundation Primer Pore Minimizing. Dette er en primerer som skal holde huden matt og oljefri pluss at den skal redusere synlighet av porene dine for opptil 8 timer

Du kan tro på hypen! Jeg ble virkelig ikke skuffet. Dette er nemlig en bra primer. Smashbox | Photo Finish Oil Free Foundation Primer Pore Minimizing er en beige farget primer, men når du smører den på huden gir den ikke noe farge og glir perfekt inn. Den lukter ingenting og føles veldig god på huden. Jeg synes den holder huden & sminken fin og matt hele dagen. Målet med primeren er jo å holde huden oljefri og minimaliere porere sånn at du har en photo finish makeup look hele dagen. Der synes jeg absolutt at den innfrir. Du kan bruke den alene, under eller over makeup eller bare på steder i ansiktet du føler du trenger litt shine control. Pluss at designet er veldig søtt, jeg gleder meg til å prøve andre produkter fra Smashbox.


Veil. pris 295,-  Photo Finish Oil Free Foundation Primer Pore Minimizing kan kjøpes i alle Kicks butikker eller på kicks.no

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3