5. okt. 2014

Kiehl’s | Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate Review

Hi Lovelies!


For en stund siden var jeg på event med Kiehl’s på Gimle parfymeriet, hvor vi ble presentert Kiehl’s høst- og vinternyheter. Det kommer ut så mye bra at her er det bare å glede seg! Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om et produkt som allerede er ute i butikken, som jeg har forelsket meg helt i, etter å ha brukt en stund. Kiehl’s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate er det nye superserumet. ( PS: Er ikke navnet episk )


Kiehl’s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate er inspirert av dermatologers anti-age hydreringsprosedyrer, slik som Juvederm® Hydrate, og er formulert med en potent blanding av plantebasert glycerin- en naturlig "fuktmagnet" og shiso leaf extract, som hjelper med å beskytte "forankringen" av dyp fukt i hudens overflate.

Den føltes veldig godt og behagelig på huden, med en silikonaktig konsistens som absorberes inn i huden med engang og lukter også godt. Etter at jeg har brukt den en stund har jeg fått komplementer på at huden min ser freshere ut og jeg har lagt merke til at huden har blitt strammere og mykere. Ikke at den er så slapp til å begynne med da! Haha. Jeg har også fått høre at jeg ser mindre sliten ute etter at jeg begynte å bruke den. Den er også veldig fin til å brukes under sminke. Designet er veldig fint og den har en pumpe som gjør at den er enkel å praktisk å bruke.

Veil. pris 405,- Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate kan kjøpes hos GlasMagasinet, Gimle parfymeri & kicks.no som sender til hele landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3