28. sep. 2014

How To | Eyebrows Edition

Hi Lovelies!


La oss snakke øyenbryn! En ting jeg virkelig sliter med når de gjelder sminke er å tegne øyenbryn. Det er lett den vanligste delen av sminkeprosessen og jeg ender ofte med å føle at de ikke er så fine. Heldigvis, hvis man vrir ansiktet litt til siden når man tar bilder ser de i hvert fall like ut. En fattig trøst. Lol.

Jeg fant et sitat på nett på som passet meg perfekt og jeg regner med at den passer bra for resten av dere også.

" Eyebrows are sisters, not twins"

Jeg lekte med tanken om å lage en ”how to do eyebrows video” for dere, men så feiget jeg ut. I videoen under kan du se prosessen jeg bruker når jeg tegner øyenbrynene mine. Jeg bruker L ’Oréal Paris Super Brow Artist 03 Brunette når jeg tegner bryn.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3