3. sep. 2014

Bio-Oil

Hi Lovelies!


Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om Bio-Oil

Bio-Oil er et multi-funksjonelt hudpleieprodukt som blant annet fokuserer på forebedring av strekkmerker, arr og dehydert hud. Den fokuserer også på forbedring av ujevn hudtone, aldrende hud, men det er ting jeg ikke fokusere på for øyeblikket så har ikke tenkt over det når jeg bruker den. Oljen kan også brukes i håret og på resten av kroppen.

Det som er så spesielt med Bio-Oil er at den inneholder blant annet planteoljene Lavender og Kamille, samt Vitamin A og E. I tillegg inneholder oljen den revolusjonerende ingrediensen PurCellin Oil™, som gjør at den lettere absorberer og forbedrer virkningen av de aktive ingrediensene.

Jeg har brukt Bio-Oil en stund og noe jeg liker spesielt godt ved den, bortsett fra at den gjør det den sier den skal er hvordan oljen føles på kroppen. Den har en veldig fin konsitens og den lukter utrolig godt.

Veiledende pris er 119 kr og oljen kan kjøpes på Vita, Meny, ICA Super & Life Helsekost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3