5. mai 2014

L’Oréal Paris Glam Bronze Duo Review + Swatches

Hi Lovelies!


Jeg elsker solpudder og et solpudder uten shimmer er noe jeg har lett og lengter etter i en god stund nå, så da jeg kom over dette nye solpudderet fra L'Oreal Paris jublet jeg!
L'Oreal Paris er ute med en ny serie solpudder uten shimmer, som heter Glam Bronze og som finnes i mono & duo i 2 farger. 101 Harmony Blonde som er rettet mot folk med lysere hudtoner og 102 Harmony Brunette som er rettet mot folk med mørkere hudtoner.


Jeg har bruker Glam bronze duo 101 Harmony Blonde som består av solpudder og highlighter. Jeg likte virkelig dette solpudderet og det faktum at det er fritt for shimmer, gjør at jeg elsker den ekstra mye. Det gir deg virkelig den lille ekstra brunfargen du ønsker. I tillegg forbedrer den også tanen din, hvis du har vært så heldig som meg som har fått litt farge under den perioden vi var så heldige å ha fint vær. Solpudderet har også en veldig bra highlighter som du kan bruk til å konturerere ansiktet med, selv om jeg ikke er helt pro til å bruke det ennå! ( Jeg øver! )

Som du sikkert har skjønt nå digger jeg Glam Bronze. Det gir meg den ekstra fargen og glansen jeg har lyst på uten shimmeret, som er digg når man vil ha en litt mer naturlig makeup look eller bare se ekstra tan ut.

necklace from Glitter

L'Oreal Paris Glam Bronze Duo kjøpes i L'Oreal butikken og alle andre steder hvor de selger L'Oreal produkter. Veil. pris 179,- ( mono 149,- )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3