16. mai 2014

17 MAI PT. SMINKE!

Hi Lovelies!


Tenkt at tiden har gått så utrolig fort! 17. mai er allerede i morgen. Det kan kanskje være vanskelig å vite hvodan man skal sminke seg på den store dagen, så jeg tenkte å vise dere 3 looks, som er perfekte for 17.mai uansett antrekk.


På huden bruker jeg disse produktene på alle makeup lookene. Primer The Body Shop instaBlur Øyenbryn L'Oreal Super Brow Artist 03 Brunette Foundation MAC Studio Sculpt Spf Foundation NC44 Kompakt Pudder MAC Studio Fix C7 Pudder Maybelline FIT ME® Pressed Powder 355 (Coconut) Eyeliner L'Oreal Super Liner Blackbuster  Mascara L’Oréal Paris Volume Million Lashes - So Couture. Hvis jeg bruker noe ekstra sminke skriver jeg det under bildet. ( Øredobber fra Glitter & Solbriller fra Moods Of Norway )

Blush MAC Whole lotta love ( Pro Longwear Blush ) & Leppestift Nilens Jord Nude 738


Blush MAC Pinch O' Peach ( Sheertone Blush ) Leppestift MAC Saint Germain

  Du trenger disse 3 tingene for å lage flagg, blå & hvit eyeliner og rød leppestift! Jeg har brukt: Maybelline Big Eyes Black&White Eyeliner, MAC Ruby Woo ( Matte ) & Maybelline Master Kajal Liner

Når jeg skal lage flagget tar jeg på all sminken bortsett fra blush, som jeg tar på tilslutt. 

1. Først så får du noen til å tegne et firkant på ansiktet ditt ( Det kan hjelpe å se på flagget imens, i tilfellet du glemmer noe. Deretter lager du strekkene i flagget. 

2. Så fyller du inn fargene, og vips er du ferdig!


Ha en strålende 17. mai! Gratulerer med dagen < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3