7. apr. 2014

Vichy Nutriextra Håndkrem

Hi Lovelies!


Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om den fantastiske nye hudkremen min fra Vichy som heter Nutriextra. En beskyttende håndkrem som passer til alt fra veldig tørre hender til sensitiv hud. Den glir lett inn i huden uten at den føles fet og klissete, den lukter utrolig godt og gjør hendene gode og myke. 

PS: Den inneholder fuktighetsgivende, pleiende og beskyttende ingredienser som glycerin og karitesmør i tillegg til ingrediensen Hepes, som reduserer hudoverflatens uregelmessigheter og fjerner døde hudceller. Den er også uten parabener. 

Vichy NUTRIextra koster 99,- og kan kjøpes på alle apotek 

2 kommentarer:

  1. Jeg har plutselig fått stort behov for håndkrem i år, så slike tips mottas med takk :) Min favoritt er L'Occitane sin, men greit å ha noen flere i bakhånd ;)

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3