5. apr. 2014

VEET® EasyWax™ Electrical Roll-On Kit Event + Review

Hi Lovelies!


På torsdag var jeg på Veet event hvor vi lærte mer om den nye Veet Easy Wax som gir samme resultat som voksing i salong, bare at det er mye billigere! Jeg har prøvd hjemmevoks en gang tidligere og det endte ikke så godt, så jeg var utrolig spent på hvordan det ville være. Etter å ha fått informasjon og Veet Easy Wax og etter at ha sett flere anmeldser av produktet på youtube, har jeg troen og jeg gleder meg til å prøve! Jeg fant også en veldig fin anmeldelse av Veet Easy Wax på youtube som du finner nedover i innlegget.


Veet Easy Wax består av en voksdispenser som er installert i en applikator. Applikatoren varmer opp voksen til perfekt temperatur. Alt man trenger og gjøre er å koble Easy Wax til en stikkontakt, og vente til applikatoren er klar. Deretter kan man påføre den varme voksen i tynt lag på kroppen uten gris og søl.


Veet Easy Wax  inneholder en startpakke med selvoppvarmende applikator og en voksspatron. Refill av vokspatron kan kjøpes, og finnes i to varianter. Den ene bruk på ben og armer, den andre til bikinilinjen og armhuler.


Jeg fant en fin anmeldelse av produktet på youtube, sjekk den ut.

Veet Easy Wax System kan kjøpes i butikker som Vita og i matbutikker  Veil.priser Veet Easy Wax System 350,- og Wax Refills 100,-.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3