5. apr. 2014

Reveal The Goddess In You With Venus

Hi Lovelies!


I går fikk jeg en blomsterbukett med masse fine rosa roser på døra av budmannen. Tusen takk til avsender! Dere lyste opp dagen min :) Inne i buketten lå nye Venus & Olay 2-i-1 Sugarberry.


Gillette Venus & Olay har fortsatt samarbeidet de hadde ifjor og i februar 2014 lanserte de nyeVenus & Olay Sugarberry  2-i-1 som eksfolierer, barberer enda tettere enn før og gjør huden silkemyk i ett og samme strøk. Den gjør virkelig skjønnhetsrutinen enda enklere, raskere og mer komplett. 
Den er en eksfolierende og fuktighetgivende barberhøvel som betyr at du ikke trenger å bruke barberskum i tillegg. Jeg prøvde høvelen med en gang, da jeg hadde noen hår jeg trengte å få bort, og man trenger virkelig ikke å legge til ekstra såpe når man bruker høvelen. Den var lett og brukte og luktet godt. Den lukter som en blanding grønt eple, jordbær og appelsin.

Gillette Venus & Olay Sugarberry komplett barberingssystem (høvel og dusj-etui med sugekopper), koster 195 kr og kan kjøpes på Vita og H&M og i det fleste matbutikker rundt i landet. 


PS: Jeg vet ikke om dere vet det, men det er sunt for huden å bli eksfoliert med jevne mellomrom, og det er lett å glemme det. Spesielt i de "mørke månedene". En enkelt måte å gjøre det på er ved å barbere seg! Barbering fungerer som en mild eksfoliering, og det å barbere seg en gang i uken med en høvel med gel-stripe er en enkelt måte å ta gjøre nettopp dette på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3