19. apr. 2014

L’Oréal Paris Nude Magique Blur Cream Review + Swatches

Hi Lovelies!


L’Oréal Paris er ute med en fantastisk Nude Magique Blur Cream. For dere som ikke vet er Blur cream det nye og kommer for fult denne sesongen. Etter BB og CC er det porene det er fokus på, og de skal vekk! Undersøkelser gjort av L’Oréal Paris viser at 79% av forbrukere leter etter en base som dekker porene, 74% ønsker å ha en matt hud og 71% ønsker et produkt som glir mykt på huden og lar huden puste. Dette får de med nye Nude Magique Blur Cream som kommer i 2 farger Light to Medium & Medium til Dark, som er fargen jeg har testet. 

Hva de sier den gjør: 
Den nye Nude Magique Blur Cream fra L’Oréal Paris Medium to Dark gir et lett dekkende resultat og fungerer som en korrigerende krem som skjuler porer, bidrar til at huden ser jevn ut og holder den matt. Blur-kremen er perfekt som base for makeup eller alene for å gi et lett dekkende, naturlig resultat. 
og lar huden puste.

Hva jeg sier den gjør:
Fin tekstur og føles lett på huden, medium til dark var perfekt for meg.  Den var veldig enkel å bruke, og glei rett inn i huden. Jeg brukte den mest som primer/base under sminken eller hvis jeg bare ville føle meg fresh rett før jeg skulle en kjapp tur til butikken. Den passet utrolig bra under sminken og som base/primer la sminken seg perfekt. Dette er et fint produkt og ha i vesken, hvis du føler deg ufresh uten sminke og freshe deg opp. Kremtuben har et fint og praktisk design som passer perfekt i vesken.


Veil.pris: 179,- Kan kjøpes i L'Oreal Paris butikken, eller alle andre steder hvor de selger L'Oreal produkter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3