19. mars 2014

Nyhet! Body Sorbet fra The Body Shop Review

Hi Lovelies!


The Body Shop er snart ute med nyheten Body Sorbet, en serie med lett fuktighetskrem som består av fem lukter, mango, grapefrukt, jordbær, morninga og satsuma. Jeg har testet grapefrukt og jordbær.

Body Sorbet er veldig lett på kroppen og absorberer umiddelbart. Den gir opptil 24 timer fuktighet/varer i 24 timer. Kremene lukter utrolig godt, noe jeg digger ettersom jeg liker sterke lukter i krem og parfyme, og fordi jeg liker å lukte godt selv. Når du har på denne kremen trenger du ikke å bruke parfyme. Min personlig favoritt er Pink Grapefruit på grunn av den friske og deilige lukten! 

Kremen har en lett konsistens og jeg ser for meg at jeg tar fram denne om sommeren, når det er varmt ute og du bare vil smøre noe på kroppen som glir rett på, kjøler litt og absorberer med engang. Dette er absolutt en nyhet å glede seg til. Jeg gleder meg til å bruke den når sommeren er her!

Body Sorbet kommer i butikk i juni og koster 169,- kan da kjøpes i alle The Body Shop butikker og via nettsiden deres.  

Jordbær

 Pink Grapefruit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3