18. des. 2013

Vinn fantastisk goodiebag og kinobilletter til Believe!

Hi Lovelies!

 ( Justin Bieber Instagram ) 

I samarbeid med Nordisk film, har jeg fått muligheten til å dele ut fem flotte goodiebags og fem kinobilletter til en av mine supre lesere. Den heldige vinneren kan altså ta med seg vennegjengen på premieren av «Believe» den 25. Desember i din by. Er ikke det fantastisk?

Det eneste du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er å fortelle meg hvorfor akkurat du og din vennegjeng burde vinne goodiebags og premierebilletter til ”Believe”.

Send svaret ditt på mail til chibailey@hotmail.com, jeg trekker jeg en vinner på lørdag. Husk og legg ved fult navn og merk mailen med ”Believe”. Vinneren presenteres til helgen!

Ta en titt på goodiebagen :)



og ikke minst The Key  < 3
 ( bilde lånt fra: http://beautyandtheblog23.blogspot.no/ )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3