9. des. 2013

Vinn billetter til Drake konserten 2.mars i Oslo Spektrum

Hi Lovelies!

( Drake Instagram

I samarbeid med Live Nation har jeg fått gleden av å dele ut 2 ståplassbilletter til Drake sin konsert i Oslo Spektrum, den andre mars. Det betyr at en av dere får se Drake OG The Weekend live, ettersom sistnevnte varmer opp. Dette spår jeg kommer til å bli magisk konsert og til og med en bedre kveld enn sist han var her. (les om det her) Dette er fordi jeg synes det nye albumet "Nothing Was The Same" er enda bedre enn det forrige og fordi The Weekend skal varme opp. Jeg kan ikke vente til at han spiller From time < 3
Uansett, dette er en kveld du ikke bør gå glipp av!

Alt du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er å fortelle meg hva som er favorittsangen din av Drake - og hvorfor.

Send svar med navn og adresse til chibailey@hotmail.com. Merk mailen med "Drake".

Lykke til! < 3

( Drake Instagram )

Konkurransen avsluttes 21.12

Obs: I reglene står det

5.1.3  Arrangøren dekker ikke utlegg. Deltakerne måtte ha i forbindelse med en eventuell gevinst.”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3