17. apr. 2018

Frokost med Guerlain || Relansering av Rouge G.

Hi Lovelies!
Annonse // Event

I dag startet jeg dagen på et koselig frokostevent med Guerlain! De har relansert deres ikoniske leppestift Rouge G. De har endret formula på leppestiften, gjort den mer pigmentert og den inneholder mer fukt sånn at den ikke tørker ut leppene. Jeg synes den originale Rouge G. er utrolig god, så jeg er spent på å prøve de nye leppestiftene. Jeg swatchet og prøvde dem litt på leppene under eventen. De hadde en kremete konsistens, la seg veldig fint på leppene og var pigmenterte. Rouge G. kolleksjonen kommer ut i butikk 30.april. 

 Tomas Erdis Guerlain sin offisielle makeup artist i Norge ønsket oss hjertelig velkommen og fortalte alt om de nye leppestiftene. 


 Denne kolleksjonen inneholder masse forskjellige farger og jeg digger at Guerlain har tenkt litt utenfor boksen med fargene de har valgt. 

En ting som er veldig kult med denne serien er at man selv kan velge etuiet til leppestiften, som det kommer i forskjellige mønster og farger.


 Tomas doing his magic! 

Se på gaven jeg fikk av Guerlain, så utrolig kult. Btw se på de triste neglene mine :´(Må fikse dem asap!

Jeg har på meg genser fra Lindex og bukse fra KappAhl

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3