27. feb. 2018

Makeup Session med MAC Cosmetics

Hi Lovelies!
Annonse / Event

Forrige uke hadde jeg og Celina en one-to-one makeup session med Massimo Mazzotta Møller som er Nordic Senior Artist for MAC Cosmetics! Det er alltid spennende og morsomt når en annen makeupartist sminker deg, fordi de tolker ansiktet ditt på en annen måte og vil kanskje fremheve noe man selv skjuler når man sminker seg. Jeg elsker at Massimo fokuserte på lett øyesminke, markerte bryn, glødene hud og bold lips som er en trend for 18. Jeg elsker også looken Massimo gjorde på Celina, alle kler røde lepper! Jeg følte at han klarte å fange stilen vår med de forskjellige sminke looksene. 


Hovedfokuset på eventen var MAC Cosmetics sin Studio Fix foundation som ifjor utvidet serien og består nå av 46 farger!  jeg føler alle har prøvd den foundation en eller annen gang i løpet av livet og den er veldig bra!

with the man himself Massimo Mazzotta Møller 

Jeg elsker liquid lipstick fargen Massio valgte til meg, den heter Moon Landing ( Retro Matte Liquid Lipcolour )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3