1. jan. 2018

Godt Nyttår!

Hi Lovelies!


Godt Nyttår! Jeg håper dere hadde en koselig og trygg kveld i går! Selv hadde jeg det veldig fint. Jeg spiste middag med kjæresten, før vi dro opp til familien før tolv for å så på fyrverkeriet. Tenk at vi er i 2018! Jeg håper dere får et fantastisk år og tusen takk for støtten i året som har vært. Jeg setter enorm pris på det. I dag har jeg tatt det helt med ro hjemme og sett noen episoder Black Mirror på Netflix. En veldig bra, men også skremmende serie. Faktisk litt ekkel til tider. I løpet av uken kommer det årskavalkade her på bloggen og et høydepunktene mine i 2017 var Maybelline kampanjen jeg var med i. Del gjerne deres høydepunkter fra 2017! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3