18. jan. 2018

Bobbi Brown sine ikoniske produkter!

Hi Lovelies!
annonse / sponsende produkter 

Forrige uke fikk jeg en veldig hyggelig pakke fra Bobbi Brown, hvor de ønsket meg et Godt Nyttår og en fantastisk start på 2018! Hvor de håpet jeg ville kose med meg denne pakken som inneholdt Bobbi Brown sine ikoniske produkter. Noen av produktene har jeg prøvd før og andre produkter gleder jeg meg til å prøve. Tusen takk til Tine & Bobbi Brown for en koselig start på 2018! 

Luxe Lip Color - Retro Red #26

Shimmer Brick Compact - Bronze
Den har jeg hørt utrolig mye positivt og gleder meg til å teste den! 

Skin Foundation Stick - Warm Almond 6.5
En veldig bra foundation som gir god dekkevne og en matte finish. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3