12. okt. 2017

Halloween Ready med NYX Professional Makeup

Hi Lovelies!

#presseprøver 

I dag kom jeg hjem til en veldig hyggelig overraskelse fra NYX Professional Makeup. Om cirka 2 uker så skal de ha Halloween event noe jeg gleder meg til og i dag fikk jeg denne esken med masse fine goodies som jeg kan bruke til å lage Halloween looks! Under kan du se alle tingene jeg fikk, noe av det er nyheter som nye øyenbryns produkter! Jeg gleder meg til å begynne å leke med dem. 

Tusen takk NYX Professional Makeup  < 3


Eyeliner heaven! < 3


Så mange fine pigmenter og de på paletten!



Så utrolig kult Liquid Suede Metallic Matte! 

Precision Brow Pencil de ser så bra ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3