2. juni 2017

Video | First Impression: Maybelline - Fit Me Matte & Poreless foundation & powder

Hi Lovelies!


Her er en first impression på Maybelline | Fit Me Matte & Poreless foundation og pudder. Konklusjonen min etter å ha testet produktene er at de begge er veldig bra. De var lette å jobbe med, jobbet bra sammen med andre produkter og jeg synes huden min så bra ut etter å ha brukt dem i flere timer. Ble litt blank i t-sonen mot slutten av kvelden, men det blir jeg ofte etter et par timer. Jeg synes de er veldig bra med tanke på hvor rimelig de er.


Jeg håper dere likte videoen, gir den en tommel opp, kommenterer og følger. Ha en strålende dag!
 Videoen inneholder presseprøver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3