20. mars 2017

Yves Saint Laurent Beauty Spring 2017 | The Street And I Collection Review

Hi Lovelies!

#presseprøver

Det er vår og det betyr mange skjønnhetslanseringer og Yves Saint Laurent Beauty har nå kommet ut med vårkolleksjonen sin, som hete The Street and I. Den er inspirert av gatekunst og er litt mer edgy enn vanlig, noe jeg synes er veldig kult. Jeg har fått noen produkter fra kolleksjonen til å teste ut, og hvis dere vil se resten av kolleksjonen kan du sjekke den ut her.

Yves Saint Laurent | La Laque Couture - 80 Blanc Arty // kommer i 2 andre farger

En  veldig frisk og fin farge, jeg elsker hvite negler på våren og sommeren. Det ser så fint ut på huden! Som alle YSL sine neglelakker inneholder de rosebuskolje som er med på å stryke, beskytte og gi neglene fukt. Den er er lett å påføre fordi den har en vie børste og lakken har en fin konsistens som ikke er for tykk eller tynn som gjør at den tørker neglene fort og ikke minst har den bra dekkevne og god holdbarhet. 

Yves Saint Laurent | Face Palette Collector Blush - I Have A Blush On You // limited edition


Jeg elsker denne! < 3 For meg dette er stjernen av de produktene jeg har prøvd fra kolleksjonen. Det er en nydelig oransje farget blush, som er pigmentert, lett å jobbe med, har god holdbarhet og ikke minst ser den nydelig ut på huden. Jeg elsker også designet på blushen. Både inni og utenpå, det er så kult! Jeg digger hvor mye tid YSL bruker på designet sitt.


Her har jeg på meg blushen og noen av fargene i øyenskygge paletten.

Yves Saint Laurent | Palette Collector – Keep An Eye On Me // limited edition


Først la oss snake om designet på paletten, så utrolig kult! Igjen så digger jeg YSL for dette. Keep An Eye On Me paletten består av fem øyenskygger som enten har shimmer eller satin finish. Alle fargene er pigmenterte, lette å jobbe med og har fin holdbarhet. Favorittfargen min i paletten kan dere kanskje gjette? Det er oransje, en er en farge som kler hudtonen min veldig godt og jeg elsker den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3